Godkväll!!

                                                             Hejsan hoppsan !!

                                                Idag har jag inte alls gjort mycket!!
                                            det har varit en väldigt lungn dag i skolan.
                                          jag har läxa till imorgon som jag inte har börjat med än 
                                          hur ska det här sluta. Vad ska lärarn säga.
                                          Jag dör jag är super sugen på semlor!!
 
                                          
                                                  Kram Malin!! 
                                       
                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Mail?(Endast jag ser)

Har du någon hemsida/blogg?

Kommentera här

Trackback
RSS 2.0