Goddagens!

Goddag! :)
Jag har nyss ätit det var gott med mat i magen.
Jag unnade mig en rejäl sov morgon idag.
Klev upp 10:00 och då så såg jag lite tv och-
sen gick jag och la mig igen till ungefär klockan 11:00
skönt var ju det. Och sen när jag hade vaknat klockan 11:00
då så ringde mormor och frågade
om jag hade tänkt och komma idag.
Hur det blir med den saken det får jag ju se.
Men förhoppningsvis så far jag nog till henne.

Jag är ju ledig idag jag ska nog baka lite grann idag
bada lyssna på lite musik och spela gitarr är
nog vad jag ska göra idag.
Och sen så slutar ju mamma klockan 16:00
så då bestämmer vi väl om hur det blir om att fara till mormor.
Hon bor cirka 30 mil härifrån.
Kram Malin

Kommentarer
Postat av: sofia

hej:D jag är ny här på blogg.se, i min blogg skriver jag om träningstips, mode och annat som intresserar mig. Hjälper även folk med problem om tex kärlek om någon frågar. Förlåt om du kände att det var ett spam meddelande, ville bara visa att jag finns :D kram

2012-01-27 @ 13:54:24
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Mail?(Endast jag ser)

Har du någon hemsida/blogg?

Kommentera här

Trackback
RSS 2.0