Yippie!

                                       
                                                   Yippie!
                                
                                                Idag fick jag sluta tidigt så chill!
                                                Har just ätit. 
                                                ska väl förmodligen gå ut i det fina vädret sen ,
                                                det blir nog lite bilder också.
                                                Sen så blir det att plugga inför so prov imorgon
                                                no prov på torsdag jätte taggad är man väl inte.
                                                Men det ska nog gå bra får hoppas på det bästa.

                                                Många kramar från Malin!
                                                         


Kommentarer
Postat av: Linus Mellström

Hej Malin älskar dig jätte mycket får jag chans på dig

Puss Linus

2012-02-20 @ 21:52:16
Postat av: Linus Mellström

Malin får man ett svar får jag chans på dig älskar dig så mycket vill spändera resten av mitt liv med dig

2012-02-22 @ 21:30:40
Postat av: Malingunnebrink

ja Linus du får chans på mig puss<3

2012-02-22 @ 22:17:24
Postat av: Linus Mellström

Älskar dig <3
//Mellström

2012-09-25 @ 16:33:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Mail?(Endast jag ser)

Har du någon hemsida/blogg?

Kommentera här

Trackback
RSS 2.0