Godkväll!

                                                               Godkväll!
                                        
                                                    Ja då var det dax att fara till tandläkaren igen ska
                                                    till tand-läkaren imorgon 07:40 på morgonen, gruvar för jag är rädd att jag 
                                                     jag har hål vill inte ha det eftersom att jag aldrih har haft det någon gång
                                                     förut. Jaja ska inte vara allt för orolig för det för jag menar vad
                                                     igentligen kan hända? jo iför sig det som händer är att man får laga.
                                                     alla fall nu pratar vi om något roligare.
                                                     Jag fick paket ibrevlådan av frida tidningen och när jag öppnade var det 
                                                     en väska med smink!
                                                      Just nu ser jag iallafall på project runway  har sett på top model sverige.

                                                        Kram Malin! 
                                                    
                                                                                                                                             


Kommentarer
Postat av: Blogg desginer

Hej!

Jag jobbar på blogg och webblogg och skriv inte som du gör Malin skriv allt under varan

2012-03-24 @ 08:36:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Mail?(Endast jag ser)

Har du någon hemsida/blogg?

Kommentera här

Trackback
RSS 2.0