God kväll!

 Godkväll!

 Vad gör ni ikväll då i denna kalla kyla.
själv har jag sett på the voice som just slutade.
Idag har jag och mamma fått hem en juice maskin-
som tydligen inte vill fungera för när jag skulle prova den-
så  funkade den tyvärr inte synd var ju de-
för jag hade verkligen sett fram emot att prova den.

Imorgon ska jag då iallafall följa med -
pappa från 12:00-20:00.
För han ska spela på nån sån här revy och.
 då ska jag få äran att följa med och se på
den. Det ska bli roligt. Sen på kvällen-
så ska vi äta gräddtårta med hallon, för då kommer-
farmor, farfar och deras hund Fanny och då
ska vi fira pappa som har fyllt år.

Fortsatt trevlig kväll Kram Malin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Mail?(Endast jag ser)

Har du någon hemsida/blogg?

Kommentera här

Trackback
RSS 2.0