Fett trött!

                                             
                                                 Godnatt!
                                      
                                    Nu lägger jag mig för kvällen är så trött att jag inte orkar hålla mig vaken.
                                    Det blir väl och fara med mamma och köpa inredning till nya toaletten imorgon.
                                    Ja prov tisdag och tordag -
                                     och så ska jag skicka min spanska läxa innan måndag
                                     så man har vad man gör ihelgen då vetman då allafall var man blir sittandes i helgen.
                                      Ne det här går inte nu ska jag gå och lägga mig.

                                                           Godnatt Kram Malin!

                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Mail?(Endast jag ser)

Har du någon hemsida/blogg?

Kommentera här

Trackback
RSS 2.0